Mån V.32

Hey♥
eller god morgon!
Jag sitter och väntar på att äggen ska bli klara.
Idag jobbar jag 10.45-20.15, ytterligare ett "mördarpass" som vi kallar't på fackspråk.
En aing surt men man får ju fina pengar så nästa månad är det värt det!
Jag väntar fortfarande på svar från värdfamiljen, förhoppningsvis får jag
det idag. Nu är det en vecka och en dag sedan vi pratade på telefon.
.
I Lördags så hängde jag med Sara och Issa till Hamnkrogen och sen
vidare till GM, jag var nykter och det var helt okej, tyvärr så blev
det slagsmål på dansgolvet, usch, jag tycker att det är så otäckt när
sådant händer! Jag såg en kille sparka en annan i magen när han låg ner!
USCH!
.
Jaja, nu ska jag fixa till mig lite granna och sen ska jag till moster en timme
innan jag åker till jobbet!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0