älskade sovmorgon?

Hejhej
måndag igen! tyvärr.
Jag har fått nått enormt sug att inte åka till skolan på mornarna.
jag är så sjukt less på att pendla så det är inte sjukt!
Det värsta är att jag kommer till skolan 8.30 varje morgon men
oftast inte börjar förens senare, jag börjar 8.30 endast på tisdagar
och resten så sitter jag av tiden tills innan vi börjar,
värst är fredagar då börjar 10.15! så sitter i skolan i 1h 45min!!
baaajs!

Igår så fick jag ett underbart sms från min goda vän Elin att vi kunde
få åka med Tobias till skolan! Det betyder att jag inte behöver vara klar
förens 7.50, 45 min extra! GÖTT!
Fast som vanligt när jag har en sådan fördel så lyckas jag inte somna på kvällen +
sover dåligt på natten + är tvungen att duscha på morgonen :@
Så jag gick upp 06.00, stod i duschen fööör länge och fick stressa som fan
eftersom att jag var helt tvungen att äta frukost hemma!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0