freedom

Hej,
På Fredag får vi sportlov!
I can't wait!!!
Det är en del som jag behöver göra, men har tid både idag och imorgon
så det ska nog gå att lösa.
Jag hade behövt plugga igår med, men då bestämde jag mig att, nej,
idag så tänker jag inte tänka på det där!!!
Så jag stannade hos Amanda efter skolan och vi tänkte fika, men kände
oss rätt så stressade med tanke på att fiket stängde 18.00 och
klockan var 17.10 redan. Vi åkte helt enkelt till Coop och handlade fika istället som
vi sedan förtärde i Ams vardagsrum! Tihihih, busigt! ;)
Vi hade det riktigt trevligt iafl och levde i nån fnissbubbla,
Tihi, I was loving it!
Men idag är det tillbaka till verkligheten igen och bli klar med det där
jävla skolarbetet!
-nya linnet, aningen sommrig?
-krull-flät-hår, awsome
-snygg chey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0