ge me sommar!

snälla gud.
ge mä sommar så bli ja gla.
.
Det blev skola idag för mig!
Vi hade typ eget ansvar på de två sista lektionerna så vi slutade efter lunch,
men duktig som jag är satt jag kvar i skolan snällt och jobbade på
Hälsopedagogik-uppgiften med Felix. synd att vi inte blev klara bara!
.
Imorgon så är det dags för prov i Naturensbyggstenar = atomer = kemi.
Det kommer nog att gå hyffsat bra.
Ska lägga mig i soffan, framför brasan och läsa i min kära bok,
det är ju trots allt intressant så ska inte klaga!
.
Har skickat iväg en sommarbeställning med lite kläder från H&M.
Hoppas att allting passar!
.
Är det bara jag, eller beställer ni heller aldrig kläderna om det inte
står att de finns i lager??  det gör aldrig jag! orkar inte vänta, tihihihi.
.
smakprov
Dä blev två väskor, haremsbralla, två toppar, två linnen och en skjorta.
Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0