morgonstund har guld i mund

Hejhej
Idag fick jag lite extra tid på morgonen eftersom att
Elin försov sig och inte hann lämna sin lilleman på dagis
om vi inte tog den senare bussen som går till tåget istället,
vilket betyder,
• jag hinner sminka mig!
• jag hinner borsta tänderna!
• jag hinner äta frukost!
.
Så varför? undrar ni.
Varför tar hon inte dedära tåget varje dag?
.
JO! För att man måste vänta i ca 10-15 min på tågstationen
innan tåget kommer, och på vintern så är tåget nästan alltid
försenat så det betyder att man ibland måste stå ute i kylan
i ca 30 min, vilket är helt oacceptabelt.
.
Jag ska ta och borsta tänderna och leta fram min mascara sen är det
kanske dags att bege sig i kylan, brrr. fast bara -8,3 idag!
Woow, rena rama sommarvärmen ju!

Kommentarer
Postat av: Kjellagnete

Nice site, regards from the netherlands!

2011-10-27 @ 07:36:04
URL: http://kjellagnete.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0