my new best friend..

..is.. idominsalva och nässpray!
USCH vilken hemsk slem-förkylning jag har åkt på!
Dessutom sitter jag och har håltimme just nu, själv!
Skittråkigt!
Kl 11.20 är det lunch och sen har jag historia mellan 12.20-13.20,
vore ju grymt skönt om jag fick sluta då!
Ikväll är det ingenting särskilt som händer, det bästa med allt
är i alla fall att jag inte behöver plugga! Tihi! :D
Jag har en svenska och en engelska bok att läsa men det
är inte så bråttom och jag tycker om att läsa så ser det inte riktigt som plugg :)
-
Om jag har tur så går det riktigt snabbt att sätta upp alla lapparna efter historian
och då kan jag nog åka hem till Virsbo med min morbror! (Y)
Kanske sticker förbi och hälsar på moster om jag får,
(hon vill inte bli förkyld ;) )
-
Väntar nu på att Fellan ska komma så vi kan käka lunch!
-
Lägger in bilder från helgen när jag kommer hem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0