sjukling'

heeey♥
igår var jag hemma från skolan p.g.a. sjukdom och idag
är jag ledig.. hade nog varit hemma ändå. så det suger ju.
Alla ♥ dag igår bestod av hyrfilmen "Miss secret agent",
mammas hemmagjorda och ny gjorda köttbullar. Helt OK!
Idag mår jag bättre iafl, halsen gör inte ont längre men jag
har fått värre lock i öronen och speciellt i mitt högra öra.
Min högra näsborre är dessutom helt igen täpt. Så jag är mest
sjuk på den högra delen av mitt ansikte! sweet?
-
Jag ska plugga idag är det tänkt och duscha, sen har jag inget
mer bestämt så det kan bli vad som helst.
(Troligtvis TV)
Jag SKA se Legend of the seeker kom jag på
SKITBRA!
Såg nu att dom visar avsnitt 19 säsong 1, så jag har några avsnitt
att se online innan jag kommer ikapp, menmen :P
habbahabba (Y)(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0