Sovmorgon!

Heey♥
Helt sjukt vad jag älskar sovmornar!
För typ första gången nånsin så gick jag och
la mig i tid och fick sova 1h 30 min längre än i vanliga fall!
skönt!
Så nu ska jag fixa mig och käka frukost sen åker jag med mamma
till skolan, idag så ska jag och mina classmates besöka på 4:e klasser
i Fagersta och dela ut lappar ang. vårt projektarbete.
Det går nog riktigt bra!
Ikväll så ska vi fira att Anna har tagit körkort, så hon ska få köra
in till Västerås och så ska vi gå på bio! :) "Love and other drugs"!
Den verkar riktigt rolig och mysig!
.
Provet igår gick nog inte så bra som jag hade velat..
känns lite tråkigt med tanke på att jag tycker om naturkunskap,
menmen, jag hoppas innerligt på VG men vem vet, det kanske inte
blir något betyg alls ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0