Tisdag..agian

Heej,
Idag var det en helt OK dag i skolan trots att jag gick fullt ut,
hela dagen med lektioner från 8.30-16.05!
- Visst hade jag ett möte istället för sista lektionen där dom bjöd på
supergoda smörgåsar och festis, men det räknas ändå!;)
.
Naturkunskapslektionen idag var riktigt kul! Älskar när bitar faller på plats
i huvudet och det säger liksom *klick*, ett saftigt äpple på det sen är dagen räddad!
Idag så kn jag tyvärr inte plugga till natur-provet som jag verkligen skulle
vilja göra, utan jag måste plugga till ett prov i Projekt och Företagande som jag
har imorgon, ingen direkt höjdare, men det måste göras!
Men första ska jag nog fixa lite mat, *knorrrr*  <--magen
Hade min favorit kavaj/tröja idag! Lovin' it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0