Wednsday

Hellu,
sitter och äter frukost nu.
Fick ta bilden till skolan så har en väldigt skön sovmorgon! :)
Det är prov som gäller när jag kommer fram. gaah. hoppas det funkar!
Jag tror jag kan det mesta iafl :P
.
Efter skolan så ska jag till Intersport och titta efter en mössa/pannband att
ha imorgon för då åker jag till Romme med skolan! :)
Det ska bli riktigt roligt!  Jag ska åka med Elin och vi ska båda åka Snowblades!!
Ingen av oss har någonsin åkt det tidigare, så vi fr väl se hur det går!! haha.
Hoppas jag inte bryter någonting..
.
finns det nå värre än att snyta sig efter att man har sminkat sig?
nej! allt smink på näsan försvinner ju, I landsproblem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0