What's going on in there?

In my head right now;
.
› Mosters bebis är beräknad tills på Lördag, men vi tror på tidigare datum.
› Plugg, kämpar för att inte gå in i väggen och bryta upp det lilla "go"
jag har kvar i min uttömda kropp, ger mig fan på att bli så mycket klar jag
kan nu innan veckan tar slut.
› Sportlovet, på söndag åker vi till Björnriket i Fjällen och är där hela veckan, längtar♥
› Högskolan, jag mår något fruktansvärt dåligt över hur det kommer gå, om jag inte
kommer in dit jag vill så går min värld under. det vill jag inte.
-
Snart blir du storasyster min älskade ögonsten,
hur ser du på världen då? ett ansvar kommer att vila på dina axlar,
ett krav från andra att du ska vara mognare och förståndigare än
du kanske är redo för. men du behöver inte oroa dig,
jag finns här för dig, nu och för all framtid♥

Kommentarer
Postat av: emelie :)

men sandra då, du är så otroligt söt mot Lina! :) Fick en liten tår i ögat där faktiskt (a)

2011-02-23 @ 21:08:05
URL: http://emeliepuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0