Framgång

Hej!
Det går framåt med min religionsuppgift!
Härligt! Jag tror verkligen att jag kommer bli klar idag!
Jag ska snart bege mig till affären och handla något
att laga till lunch, vet inte än vad det blir.
Det är verkligen härligt väder ute och det ska
bli skönt med lite frisk luft! Vem vet, det kanske sätter
fart på geniknölarna ;)
-
Jag har ju en sån där P-stav i min arm, vilket har lätt till
att jag i stort sätt aldrig har mens. Och så igår kväll när jag
ska sova så ligger och och vrider och vänder på mig, jag kan helt
enkelt inte somna! Varför? Jo, för jag har lite ont i magen.
Så självklart när jag vaknar så har mensen kommit!
Med dessa enorma mellanrum på mina mens-perioder så
glömmer jag helt enkelt bort hur mensvärk känns!
haha, lika snopen blir jag varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0