Kitty

Hejhej!
Nu sitter jag och äter lunch, kakan blev helt ok, även om den sjönk ihop lite.
Imorgon ska vi åka till Ikea och handla möbler till mitt rum! Äntligen!
Jag har tänkt att sätta upp lite ramar och så i rummet när det väl är klart
och på bilden nedanför ser ni teckningen som Lina har ritat åt mig,
tycker den är så himla fiiin! Hon har just börjat göra huvudfotingar!
Om ni ser mig bakom så har jag på mig en julklapp på huvudet,
det är som en liten handduk man bara har på huvudet!
Min fyndiga lilla mamma som hittat :)
Jag tycker att den är jätteskön för det är bara som en liten mössa
som håller håret borta! :)
På bilden så är den pyttelilla gröna figuren i vänster hörn Bebisen i mosters mage,
den rosa är Lina, den gröna med blått hår är jag, den svarta är hennes pappa och
den svarta med rosa hår är hennes mamma!
SÖÖÖT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0