ludde lump

godmorgon !
sitter här i min nyvakenhet och försöker piggna till.
pappa ska skjutsa mig till tåget kl 7.52 så skulle ha fått
lite sovmorgon om jag vetat det tidigare :P
surt.
Idag har vi prov på Hinduismen och på kvällen är det innebandy,
jag tror inte jag ska vara med eftersom att jag har ont i halsen
men kanske går ner och tittar en sväng.
Måste dessutom packa för imorgon och sy ihop min klänning som
blixtlåset är trasigt på.
Hårfärgen blev bra även om utväxten blev ännu mörkare än tidigare!
Men resultatet är jag nöjd med.
Orkar faktiskt inte sminka mig osv, idag så kör på Ludde Lump
och Greta Garn-looken idag, (ni läste väl den boken som små? king!)
-
Det ska bli så gryyyymt kul imorgon, jag längtar verkligen!
Och till min stora förfäran fick jag indianer på besök igår! =(
Aja, skit samma. är bara skapligt drygt när man ska springa på stan
blen alla äckliga toaletter.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0