Strongest love there is..

♥Hellu,
sitter nu och tittar på slutet av Let's dance,
Andreas klarade sig som tur var och Alexander också!
puuh, jag var lite orolig där ;)
När jag kom hem från skolan idag så satte jag mig och
gjorde en uppgift om ADHD, Aspergers syndrom och Autism,
den skulle vara kla idag och är en av de uppgifter som legat
blytung på släp efter mig hela veckan, så det var skönt att
få skicka in den. Jag skrev faktiskt hela 3 A4-sidor på datorn!
Nu är det en uppgift kvar och sen är all press borta!
(Tills det är dags för prov vill säga, men det är ett tag kvar;)
Prov är faktiskt något jag starkt föredrar framför uppgifter,
för det går inte att skjuta upp! Så det blir nog några
psykiskt bättre veckor för mig framöver, yippie♥
-
Lina och moster var här och tittade på TV med oss tidigare,
men gick hem innan finalen, eller vad man säger.
Men jag och Lina han sitta och rita en stund och hon ritade
några fina teckningar till mig, jag passar på att njuta av varje
stund jag får med henne nu innan jag flyttar i höst♥
hon är verkligen min lilla älskling,♥♥
-
Nu ska jag snart sova och imorgon är det match, samling 15.00.
Tänkte hinna göra klart sista skoluppgiften och städa rummet innan,
men det lär inte vara något problem att hinna med :)
xo

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÖöÖÖÖÖÖ NÄR DU FLYTTAR I HÖST?! äre jag som är ouppdaterad eller? :O

håll dig hemma på söndag så jag får krama om dig lite!!!!

2011-01-22 @ 01:18:37
URL: http://jennygranholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0