and it feels like

heey♥
Nu är Au Pair papperna skickade!
Jag har intervju imorgon!
YEEEEEEEEEEAAAAAAAH!
Känns så grymt jävla bra!
Jag hoppas på att få komma iväg slutet av september,
helst den 23-24 nån gång :)
Det känns helt sjukt! Kan inte fatta att det verkligen är på G!
------
Idag så jobbade jag 16-20.15, det var riktigt segt,
men hade ju hela förmiddagen ledig, gött!
Min goa vän Ida bjöd med mig på grill/fest i Kvicksund
på Onsdag, det ska bli riktigt awsome! Massa nytt folk!
Jag känner bara Ida som ska dit :)
Ibland är mina arbetsdagar helt OK, när man kan åka
iväg mitt i veckan, jag är nämligen ledig på torsdag :)
------
Imorgon så ska vi grilla med familjen och några släktningar
som kom hit från Finland idag :) + moster & co
Ska bli riktigt myspys!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0