news

Jag gick nyss in på studera.nu och läste
att jag inte har haft en sportmössa att komma
in på logopedprogrammet.
även om jag redan visste det så känns det förjävligt.
känner mig som en stor fet förlorare som inte kan
lyckas med någonting alls.
Däremot så har jag bestämt mig för att åka iväg till England i sisådär 1 år ungefär.
Jag ska åka som au pair, jag pratade ju om det tidigare.
Nu känns det mer lockande än förut,
jag behöver verkligen komma här ifrån.
Självklart ska jag skapa en såndär cool au pair-blogg
där ni får läsa om mina bravader!
--------------------------------------------
Jag trivs btw bra på jobbet, det är helt ok!
Jag längtar alltid till mina lediga dagar, men det är väl normalt?
Nu på lördag är jag ledig, då kommer min absolut bästa vän i hela världen
hem till mig och vi ska ha Harry Potter-marathon!!
Vi har inte träffats på superlänge så det ska bli skitkul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0