arbetslös

Hejhej!
Jag har tänkt på en sak..
Idag är den första dagen någonsin som jag är arbetslös..
Jag har aldrig varit arbetslös tidigare, bara haft lov.
Som tur är så behöver jag bara lida i två veckor av
arbetslösheten innan jag börjar jobba!
Jag hoppas verkligen att jag kommer in på högskolan i höst,
jag fick jättemånga fina flytta hemifrån-presenter igår av
alla som grattade mig och då börjar jag längta ännu mer efter att få flytta!
--
Imorgon så ska jag åka in till stan och shoppa lite med Fellan,
han kommer hit redan 9 imorgon så jag ska lägga mig strax -.-
måste hinna duscha innan han kommer så går nog upp vid 8.
Vi ska dessutom se den nya X-men filmen!! :D
Jag läängtar! Älskar alla de andra X-men filmerna så hoppas att
denna är lika bra! Jag är också super glad att Felix ställde upp
som sällskap, det var ingen annan som ville se filmen :P
--
Imorgon ska jag sätta igång med viktklubben igen!
Nu är ju början på mitt nya liv så jag startar direkt! :)
lycklig tjej igår på förfesten innan vi gick ut på Green Man :)

felix och jag :)

jag och ida :)


Kommentarer
Postat av: en blogg om 5 systrar

älskar första bilden på dig, så SNYGG!!! / Ida

2011-06-13 @ 22:14:33
URL: http://systrarnabackstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0