Frukost is important!

Heej♥
Idag har jag bestämt ska vara en riktigt bra dag!
Den börjar med att jag hittade en superbra frukost som stämmer
med kalorierna jag får äta! yay!
Två wasa frukostknäcke med mjukost och 250g ica lättyoughurt!
Kanske mer gott än bra, men frukost är så himla viktigt att jag
tycker den ska vara god, så att man vill äta den!
För folk som vill gå ner i vikt är faktiskt att äta frukost en bra början!
.
pappa rusar runt i huset och leker polis.. trött man blir.
men jag tänker inte tjafsa med honom, om bara några få
månader så flyttar jag. tills dess tänker jag vara sams och foglig.
i morse sa han: sandra, du är 19 år, tycker du inte att det är dags att växa upp?
MEN, eftersom att det är en bra dag idag så skiter jag i honom och åker iväg
till gymmet istället! Tyvärr så hade jag lite ont i halsen när jag vaknade så
det blir ingen konditionsträning.
Ni får se mitt hår sen, efter duschen, det är koooort! (enligt mig)
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0