Hej! Jag åkte till min fina syssling Johan...

Hej! Jag åkte till min fina syssling Johanna i Västerås igår! Vi gick på stan, åt mat, kika efter midsommarkläder och snackade om vad som händer då. Det är tradition att vi i min familj, farmor&farfar, min pappas kusiner och deras barn och farfars bror, firar tillsammans, vi har gjort det sen jag var typ 4, så det är riktigt kul! Vi åker till Irsta på förmiddagen och på kvällen ska jag, Johanna och min andra syssling Andreas dra vidare på nån hemmafest hos Andreas kompis. Det blir nog awsome! :-) Nu sitter Jag på Wayne's Coffee och väntar på bussen till farmor, ska väcka min syster för vi ska ner på stan och shoppa :-) Det blir inte så länge för Jag vill hem ganska tidigt, ska städa mitt rum ordentligt,(!) men tänkte hitta något tills på fredag. ha en bra dag! xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0