Sista studenten?

Hejhej!
Imorgon kl 10 ska jag vara hemma hos moster och kl 11
åker vi till Hallstahammar och tittar när Kantzowska tar studenten!
Jag tycker att det är jätte kul att jag har varit på både V-ås, Fagerstas och Hallstas studenter! :)
Det bästa är nog dock att jag får vara med mina favorit brudar ;) (emma&lina)
.
Jag börjar bli skitnervös över högskolan, hoppas verkligen att jag kommer in!!
Mina meriter har inte registrerts än så jag är en aning nervös..
Men förhoppningsvis så löser det sig!
.
På lördag så ska jag jobba på ett bröllop!
Det ska bli superkul! Det är en släkting till Felixs (soon to be f-)vän som ska gifta sig och frågade om jag kunde ställa upp! Självklart sa jag! Can't wait! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0