Första dagen = helt ok!

Dagen idag!
Allt med maten har gått bra!
Jag pinade i mig en köttkorv till lunchen som det var onödigt
mycket kalorier i.. uäh.. inte gott!
Men dagens mat såg ut såhär:
Frukost: Naturell yoghurt + 0.5 banan och en knäckemacka med paprika.
Lunch: Potatismos, köttkorv, oliver, majs och gurka.
Mellanmål: Fil och 1 banan.
Middag: Köttbullar och potatis.
.
Från och med imorgon så ska jag äta frukost hemma innan jag går till praktiken,
det är betydligt lättare att hålla koll på hur mycket jag stoppar i mig då! :)
.
Viktklubb.se som jag har gått med i går ut på att räkna kalorier.
Jag räknar var enda liten kalori som slinker in och för mig funkar det bra!
Det bästa är att jag kan äta precis vad som helst!
Jag kan äta en chipspåse en dag om jag vill, men då får jag inte äta
mycket mer på resten av dagen. Vissa livsmedel är det sjukt mycket
kalorier i som t.ex. räkor. Det käns bra att få reda på.
Man ska inte bli helt besatt av att räkna kalorier! Det är nog väldigt lätt,
man måste fuska ibland!
Som på Lördag har jag lagfest, inte tänker jag räkna var enda lite kalori
som jag får i mig då heller ;)
.
Frukt, bär och grönsaker är någonting som jag kan äta en hel del av,
speciellt grönsaker, där kan man äta nästan hur mycket som helst! :)
+
suuuuper gott! :)

Kommentarer
Postat av: Remyandrea

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-26 @ 12:49:04
URL: http://remyandrea.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0