loppis!

Hejhej!
Idag på förmiddagen så var min mor och jag på loppis
här i lilla Virsbo, det var inte så värst mycket grejer
men ändå mysigt att titta.
Jag hittade i alla fall lite saker :)
ääääälskar den här väskan! 50kr! :)
tre söta små koppar :) 5kr st!

sist av allt så råkade vi hitta en liten hög med Elvis-filmer,
och jag blev totalt förälskad i fodralen så var tvungen att köpa allihop
så det kunde bli en fin tavla! Tycker att jag var riktigt klurig där !;) 10kr st!
-
Jag och mamma bestämde att vi ska åka på auktion ganska snart och kika
på mer begagnade grejor, det är ju faktiskt jätteroligt att titta,
speciellt nu när man ska flytta om inte allt för länge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0