mellis

Hejhej!
Idag slutade jag kl 14.00 och har nyss kommit hem från affären med farmor.
Jag hade ett riktigt sötsug och letade efter gott och blandats nyttigare variant
men de fanns inte här i hökåsen så jag började leta efter något annat,
jag fastnade vid marabou-hyllan(?!!!) och fick ett enormt sug på den med hasselnötter!
(I löööv hasselnötter)
Så jag stod och läste på innehållet och bestämde mig för att köpa den mindre varianten av kakan!
Gottgott!
Jag har nu ätit 8 rutor (OBS, den mindre varianten har mindre rutor) och det blev ca 185 kcal!
Det var mitt mellanmål för idag, hehe ;)
TIPS: Köp den lilla kakan istället för den stora!
Då har du inte lika mycket choklad att äta upp ;)

Kommentarer
Postat av: Rikardrebekka

very intersting site ..congratulation..

2011-08-01 @ 14:49:58
URL: http://rikardrebekka.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0