Oj,oj,oj!!

Vill ni se en skitduktig, helt fenomenalt underbar brud?!
Titta här->
nog för att bilden är snart ett år gamla och ursnygg osv. skit samma!
-
Grejen är den att jag har suttit i typ 4h och..
♦ Sökt Jobbbb (visst känns det som mer plural ju fler B:n man har??)
Skrivit CV:n (plural!)
♦ Gått med i två internetsidor (typ så att arbetsgivare hittar mig)
Skrivit typ 6 olika personliga brev. Sex stycken! (crazy! jag vet!)
Fan vad jag är bra!
Tjalalalalalalalal!
-
Känner mig riktigt tillfreds med mig själv!
Hoppas jag får många svar och kan vräka mig i brev där folk beeer mig att börja
arbeta hos dem senare i sommar!
(önsketänkande är ett måste när man ägnat halva sin lördag åt att skryta om sig själv)
Nu kan jag somna med gott samvete,
Imorgon ska jag över till Elin och fira hennes 19-års dag, mypys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0