snow? snö? fkn+.´#"@@

Jag läste nyss Kenzas blogg,
hon skrev,
"Vilken tur att snön försvann lika fort som den kom, blev nästan lite rädd där".
KUL. Kul för dig Kenza och alla andra 08-or.
men här, hemma hos mig, på landet som jag vet att alla ni vill kalla det, är snön kvar.
*snyft*
Tänker trösta mig själv med en stor ( och då menar jag monster-stor)
kopp varm choklad och krypa ner i soffan, kanske poppa lite popcorn
och sätta på en av de Elvis-filmer vi köpte idag.
om det inte går något bättre på TV(högst troligt)
Bilderna är riktigt proffsigt och nogrannt tagna från ett fönster i
vardagsrummet och ett i köket. skaplig kvalité om jag får säga
det själv.
-oj, lite fågelbajs kom med i hörnet, ååh, fågelbajs, VÅÅÅR! uääh!(<-gråtljud)

Kommentarer
Postat av: AndreasK

HAHA ;)

2011-03-19 @ 18:45:48
URL: http://scenbloggen.com/andreask/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0