bildbomb!

Nu kommer äntligen bilderna!
De första är från valborg,
sen när vi var och red med klassen,
och de sista är ifrån i Lördags när vi var på krogen men jag tog bara
en bild inne på krogen. ;P
VALBORG!
valborg, kim och jag

valborg, persson, amanda, kim, emelie och rebecca

valborg, martins, jag, bea och emma

valborg, svensson, engvall, jag och backström

valborg, lollo och svensson

valborg, filip

RIDNING MED KLASSEN!
ridning med klassen, rebecca och backström

ridning med klassen, rebecca och johanna

ridning med klassen, lollo, amanda, anna, emelie och malin

ridning med klassen

ridning med klassen, amanda på oskar, ledd av sabine

ridning med klassen, malin på saga

BELLAS FÖRSTA KROGENRUNDA!
Bellas första krogen runda, elin, conny, björk, pontus och michaela

Bellas första krogen runda, jag och bella

Bellas första krogen runda, eve

Bellas första krogen runda, robert, elin och conny

Bellas första krogen runda, nicke, pontus, robert och björk

Bellas första krogen runda, michaela, jag och eve

Bellas första krogen runda, eve och bella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0