DONE!

Hej♥
Nu är alla dessa uppgifter äntligen klara!
Jag är faktiskt klar!
Det skänker mig ett sådant välbehag så jag kan inte
beskriva det med ord! Jag är så lycklig!
..........
I och med att alla uppgifter är klara, så betyder ju även det
att skolan snart är slut, idag är det 11 dagar kvar var av
6 är vi lediga och en är en halvdag med lekar.
Det är väldigt tråkigt samtidigt som skönt och roligt.
Det kommer att kännas så j'vla konstigt att inte ha en klass
längre, att inte få gå med min underbara klass nå mer.
Vi har så kul tillsammans och de flesta kommer bra överens riktigt bra!
Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna hålla kontakten med
de allra flesta och faktiskt förbli vänner för livet♥
♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0