godmorgon!

hejhej♥
Jag sov så grymt skönt i natt!
Det är helt sjukt! Jag vaknade dessutom vid 06.21 och
1. mysig, njutande känsla, trodde det var helg!
2. pulsen höjs, panik känsla kryper sig på, det är inte helg! varför har inte alarmet ringt?!
3. pustar ut, flinar åt min panik, jag fick ju ta bilen! Därför ska inte klockan ringa förens 6.30! puuh

Idag kör jag på osminkad eftersom att det blir utgång ikväll och jag inte orkar
tvätta bort det gamla sminket innan jag sätter på nytt!
Det är lilla Bella som fyllt 18 år och ska ut för första gången, yay!
Det ska bli riktigt kul! Vi börjar med att grilla hos Bella redan vid 17,
så det blir en lång kväll! (Jag ska köra och vara nykter)
Men jag tror verkligen att det kommer bli skitkul!
Ska tugga i mig mina mackor nu och sen köra och hämta resten av the crew!
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0