nationella proven

Hejhej!
Nu har jag nyss skrivit läsförtåelsen i engelska B.
Det var ruskigt svårt och en massa konstiga ord som
jag inte hade en aning om vad de betydde.. ojoj..
Kl 10.15 börjar vi igen och då är det dags för hörförståelsen,
det måste vara den absolut värsta delen.
Jag hör aldrig vad rösten säger, det går så himla fort
och med konstig dialekt.
Nervositeten stiger också eftersom att min lärare sagt att
jag har chans att få MVG i kursen, så då måste(!) det ju gå
bra på proven, allihopa!
-
Resten av dagen kommer att gå fort tror jag, ikväll när jag
kommer hem så ska jag plugga och sen kanske gymma om jag hinner!
I Tisdags så gymmade jag och amanda, då gjorde jag en övning när man
håller en hantel med båda händerna bakom huvudet och sen drar den uppåt
tills armarna är raka igen. Så upprepar man övningen en massa gånger.
Jag har träningsvärk i armhålan! Det käns bara jag ska ta på deo, inge vidare!
...
Håret är inge vidare fräscht idag så kör på pappas solblekta H/H keps.
Dessutom regnar det så valde rätt dag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0