Tuesday!

Hej!
Äntligen är det inte måndag längre!
Det verkar bli ganska dåligt väder idag...och jag som ville ha shorts!
Får kö på leggings då..*suck
Väldigt skönt är det dårå att jag har bilen till skolan idag så får åka väldigt
mycket senare! Jag sov ända till 07.00! yaaaay!
Dessutom ska jag äta nudlar till frukost bara för att jag hinner :)
-
Kryssningen i lördags var askul! Lite dumma som vi var drack vi
även på söndagen och jag var fortfarande full när jag kom hem...
Så gårdagen var skaaapligt jobbig ;)
Tänkte visa min fina läpp som jag fick en smäll på av min goa klasskamrat!
Jag stod och sjöng i en vattenflaska och sen råkar hon smälla till flaskan,
haha :D tänk vad knas det kan bli ;)
Ni får gärna lägga märke till mina "jag är nyvaken-mörka ringar" under ögonen, *grrrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0